lördag 28 juni 2008

Helle

Igår var jag ute för första gången, med Linn, min kusin Nazlie (Natalie) och hennes vän Sanna. Vi var på avslutningsfest på Hellnight och det var spännande med alla olika stilar som fanns där inne :) Kanske inte riktigt mitt ställe men jag hade det rätt trevligt ändå med mitt goda sällskap. Chris &co var också där.

Sen blev jag o Linn lite raggade på av killar i 30- och 40årsåldern. Lite halvkul sådär!

Ikväll kanske fest, beroende på hur humöret är och hur pigg jag är. Annars hemmakväll. Promenad med Malin efter maten blire iaf :)

Varit och shoppat/övningskört med mamma idag. Köpte fyra böcker och ett par minijeansshorts. Hon handlade en massa kläder :)

Ciao! /Mindy

1 kommentar:

Anonym sa...

=D... Låter ball... Så har du fått mersmak av att gå ut nu?
Gamla människor när man är ute är ball. Igår träffade jag en man (gubbe) på typ 65+ på slagt, han var cool =P...

Blev det fest? Var det trevligt? Eller blev det en lugn hemmakväll? =)...

Går det bra med körningen? Jag såg din mamma på mobilia igår (lördgas) men hon såg inte mig. Satt och fikade på Espresso House med M och P.
Vad blev det för böcker då?

Ha det så bra!