torsdag 13 maj 2010

Ang kommentaren om att det blir för brett för de med större dator så är det faktiskt det som fungerar bäst på min dator. Jag är nu på en bredskärmad dator och förstår hur du menar.
Kollar man igenom de olika mallarna man kan använda föll jag faktiskt för denna mest då jag hellre har brett än för korta rader då det kan bli jobbigare att läsa. Smaken är som baken!
Hoppas att du/ni kan läsa ändå!

Det jag sysslar med för stunden är att ansöka om nya jobb och positioner inom jobb. Putsar lite extra på CV:et och har scannat in betyg samt olika diplom jag har fått genom studierna.
Det är alltid spännande när man skickar iväg ansökningar och är i väntans tider.. Då får drömmarna verkligen flöda fritt om framtiden!

Ikväll blir det Banco de la Musica på Stortorget i Malmö. Intressant! Och roligt såklart!

Vill ni att jag ska skriva om några speciella saker så är det bara att skriva kommentarer med tips så fixar jag!

Inga kommentarer: