tisdag 29 november 2011

Active

Jag har varit ute och flängt ända tills nu! Dvs i ca 6 h! Wow, grattis till mig att jag ens orkar vara ute så länge. Jag har väl återhämtat mig rätt fort efter förlossningen. Jag borde däcka rätt hårt ikväll då jag enbart sov mellan 02:30 - 05:20 inatt. Det har inget med Othilia att göra, hon har inte väckt mig eller så. Det är jag själv som inte kunnat sova och idag har jag varit på sprudlande gott humör samt varit pigg som en lärka.

Snart kommer min sambo hem och då vill jag såklart ha lite energi så jag dricker min andra kopp kaffe nu. Förhoppningsvis påverkar det inte min goda natts sömn jag lär behöva senare!

Jag fick bytt mina leggings som var för små och jag uppgraderade dem i en storlek. Av de fyra nya paren jag fick hem var bara två av paren leggings..... De andra två var strumpbyxor. Fan då! Kul och gå och byta igen, de lär ju tycka att jag är som en yr hönshjärna som inte kan köpa rätt sak från början. Nåväl.

/Mindy

Inga kommentarer: