måndag 28 november 2011

Saker har hänt

Det har ju hänt en väldans hel del sedan jag sist skrev. Bl.a. har jag flyttat hemifrån, blivit sambo, blivit med barn, fött barn, börjat plugga, tagit studieuppehåll, gått upp 37 kg, gått ner 15 kg.

Nu är jag mammaledig, jag pysslar om lilla Othilia på dagarna och på kvällarna pussar jag på Johannes. Resan med Othilia i magen har jag på bloggen http://magenvaxer.blogspot.com där kan ni läsa om tiden jag var gravid! Har ännu inte skrivit del 2 i min förlossningsberättelse men det kommer upp snart, promise! Foton ska det bli också.

Det är något speciellt med denna bloggen, den är fortfarande kvar och har alla inlägg om när min pappa gick bort. Inget skall raderas, har säkert en massa jobbiga inlägg här men det står kvar. Det var DÅ, nu är NU. Minna då, Minna nu. Got it?

Här är två bilder från en Minna nu också! Jag har inte lärt mig hur man flyttar bilderna i mitt inlägg ännu, innan markerade man och drog men det fungerar inte nu. Typischt.

/Mindy

Inga kommentarer: