lördag 3 oktober 2009

Gaming

Tjena tjena!
Dessa två dagar med jobb har varit sköna och enkla. Slutat i hyfsad tid igår, jobbade bara tio timmar och idag blev det minilite med bara fyra. Skönt att få helg snabbt :) Sen när jag kom hem så vilade jag mig och läste en hel del tills baby kom hit då vi har varit ute hela kvällen för att spela äventyrsgolf och bowla på Let's Go! i Limhamn. Vi är otroligt lika på vad vi än gör och det gör det väldigt skojigt eftersom det alltid är jämna tävlingar och man inte kan veta på förhand vem som kommer att vinna.

Nu sitter vi och spelar Need for Speed shift på babys nya xbox 360 elit. Jag råkade tabba mig nästan i mål efter att ha kört samma bana x antal gånger och blev på dåligt humör, dags för honom att ta över och spela lite så jag kan få lugna mig lite hihi.

Imorgon väntar mer spel, ska även hämta upp lite spel hos en bekant. Ska bli skojigt!

/Mindy

Inga kommentarer: