måndag 5 oktober 2009

Pyssel

Hej!
Min lediga vecka nu, skönt. Jag började bli trött på att några tjocktröjor inte blivit tvättade efter de har legat i tävtten x antal veckor så jag tog mig an en svarttvätt. Jag gillar att tvätta, vet inte varför men det är så härligt att tvätta rent sina kläder och hänga upp dem. Veta att man har många alternativ. Efter det blir det nog en vittvätt också, och om jag får ihop så en färgtvätt hihi.

Annars har jag städat lite (eller ja, plockat ihop kläderna som låg överallt), ringt tandis och bokat om tiden, ringt The Studio och kollat hur länge mitt presentkort där gäller. Det var tydligen obegränsat med tid, så jag hinner förbereda mig på min session hur länge jag själv vill, härligt!

Har även försökt ringa universitetet som vägrar svara och funderat på ringa och boka klipptid. Men ska kanske klippa mig med baby så jag väntar med det. Än så länge fungerar det bra med att ha diadem så.. Ingen panik.

/Mindy

1 kommentar:

Malin sa...

Skönt att du är ledig och dessutom så glad! Hoppas att det blir en härlig vecka:)