torsdag 8 oktober 2009

Vad jag haft för mig

Jag har visst varit lite slarvig och inte uppdaterat min blogg på någon dag nu så nu passar jag på att skriva lite.
Igår åkte jag till baby för att sova över, vi såg två filmer: Wallander: Cellisten & The Reader. Jag måste säga att The Reader var riktigt urusel, förstår inte att den har kunnat få någon bra kritik överhuvudtaget. Wallander var mycket bättre. Vi åt drömrulltårta också, det för mig bak till barndommen :) Idag köpte jag nyponsoppa som jag värmde och det är också något jag förknippar med barndommen.

I tisdags så kom moster & kusin hit ner och vi lunchade tillsammans. Jag köpte även mina skor jag väntat på nu i någon vecka :) Så jag är glad och nöjd. Köpte även en liten krya-på-dig-present till baby.

Ikväll ska jag till Liffe och vi ska promenera i höstdunklet och sedan krypa upp i soffan under en filt (med te?) och se en bra film. Och skvallra lite såklart. Planera lite inför helgen och sådär. Usch nu vräker regnet ner.. Snyft. Hoppas det blir uppehåll när vi ska ta våran prommis bara!

/Mindy

1 kommentar:

Rishabh Didwania sa...

hey...its a cool & smarty blog...i liked it...i will become ur follower...may GOD give u success in all ur walks of ur life..hope u will like to check out my blogs too...

http://rishabhdidwania.blogspot.com/
http://howugetsuccess.blogspot.com/