söndag 4 oktober 2009

Meeera spel

Hejsan!

Stormen är verkligen igång alltså! Hela gårdagen var det full storm och regn heeeeela dagen och kvällen. Då är det riktigt härligt att få vara inomhus med sin älskling och mysiga katt som vi tagit så bra hand om denna helgen. Han har fått gosa med oss hela tiden och vi har gett honom sin lördagsgodismat osv. Nu kan han inte gnälla så mycket!

Annars har vi spelat supermycket NFS och lite Lego Indiana Jones som tyvärr inte var så skojigt. Men NFS är skojigt!

Nu är det en vecka som står alldeles tom (nästan) så vi får se vad jag ska hitta på för bus. Fest på lördag tror jag det var men annars så vet jag inte. Ledig denna veckan och jobba nästa. Saker jag ska ta itu med denna veckan är:
Ringa tandläkaren och omboka tiden
Boka klipptid till denna veckan
Ringa Lunds Uni. för att se vad som hänt med min plats
Fylla i min tatuering
Hmm det var nog allt. Kolla om det finns något mer jobb kanske :)

Glöm inte att det är kanelbullens dag idag!

/Mindy

Inga kommentarer: