söndag 21 februari 2010

Hellu.

Galet vad känslorna i mig bubblar! Känner mig riktigt positiv idag. Imorgon ska jag försöka göra mycket i mitt nya rum, där jag sitter nu faktiskt och skriver. Rätt kallt här, men ska få extraelement. Sen är jag rätt duktig på att klä på mig mycket också så det löser sig!

KB i fredags var det ja. Så roligt. Skrattar fortfarande! Och bulan, den är kvar. Jag blev skallad på dansgolvet, allt började snurra ordentligt. Men eftersom det var en vän så är jag inte arg, det var rätt roligt, nu i efterhand. Vi två, i en hög på golvet.

Idag sov jag till kl 16. Somnade vid ca. 02:00. Så nu är jag energiknippet själv! Var och handlade på Maxi igår, inte gjort det sedan jag började jobba med detta. Spännande, spännande. Blev rätt mycket saker. Gott!

Är splittrad på en punkt.. Om man vill något, som kanske går lite mot strömmen.. Något du själv innerst inne grunnat på ett tag, men som kommer uppfattas lite taskigt av omgivningen kanske.. Ska man eller ska man inte? Hmm.. Jag vågar. Det är inte det. Jag vet bara inte om jag kommer ångra mig direkt. Och det vet jag inte försen jag testat. Jahapp! Får väl vara lite vilse ett tag till, så kaaaanske det visar sig!

Nu ska jag laga hamburgare, texas-hamburgare. Mums! Med massa lök. Så hälsa inte på mig ikväll, jag kommer bli en stinkis. En mycket nöjd stinkis.

Inga kommentarer: