torsdag 11 februari 2010

Så, begravningen har varit. Den var fin. Mycket fin. Något som störde var min mage. Tarmarna har bestämt sig för att krångla som *"@@@@!!!!'''*''dodspfispjf!!!! Så jag har liksom verkligen känt smärta nu, i hjärtat och i magen. Jag tror inte pappa är riktigt död.. Faktiskt. Det kändes inte alls som om att han var i kistan :) Det tyckte inte Martin heller. Så han kanske satt någon annanstans och tittade på.

Dagarna har gått, hyrt 6 filmer.. Massa film och tv-spel och sovande pga magen. Skippade medicinen idag.. Får så ont att jag inte kan göra nåt mer än att bara sitta och ha ont. Ville inte det idag, även om det är bra i det långa loppet. Imorgon ska jag, lovar.

Jag vill bara ut nu, sminka mig, göra mig fin, ta på mig fina kläder och gå ut till världen. Inte sitta inne. Så jag ska köra till Entré för att se mig omkring.

Bye bye you nice people

Inga kommentarer: