fredag 12 juni 2009

Skyfall

Vilket regnoväder det är ute! En perfekt dag för att stanna inne och kolla på tv, vilket jag också har börjat dagen med. Ett avsnitt DH, och ett avsnitt GA. Samtidigt åt jag min frukost, lite fil med hallon, blåbär, banan och linfrö. Till det ett glas ProViva och en Actimel. Tyvärr kurrar det i magen redan igen, bara 1,5 h efter jag käkat. Det gör mig slö!

Jag i Heraklion, Picasa bråkar med mig så ni får luta huvudet lite
I soffan satt jag med Dexter, Nallis mina gosiga lakan och kuddar samt i min päls. Japp. Värme - Me like. Tyvärr gör dessa programmen mig ledsen, börjar nästan alltid gråta för att jag sugs in i deras världar. Sedan vaknar jag upp och upptäcker att jag bor i Sverige och inte i U.S.A.

Som jag skrev, regn. Stackars, stackars de som tar studenten idag! Jag håller om er i mina tankar och hoppas att ni får en underbar dag trots skyfallet som vräker ner.

/Mindy

1 kommentar:

Anonym sa...

vad smal du har blivit