lördag 13 juni 2009

Wohoo

Det finns några bloggerskor som är i samma sits som jag med allt upp och ned hellskotta i humör, vikt, ångest osv. Skönt att känna att man inte är ensam! Fortsätt gärna kommentera och skriv så vi kan uppdatera varandra.

Idag är det som ni redan kanske vet min födelsedag och jag är relativt glad. Ska dricka vin och mingla med vänner ikväll och det ser jag verkligen fram emot! Tar nu mer ingen medicin (Flouxetin) så då ska drickandet gå okej. Ska börja med ny efter semestern, alltså i juli. Lyrica hette den nog, eller något i närheten. Fick jobbiga biverkningar av min förra, som visst är den mildaste varianten så vi får se hur det blir med den andra nu efter semestern.

Det känns verkligen att jag blir av medicinen, är trött, hängig och yr. Men ikväll ska lite vin och gott sällskap bota det för idag är det MIN dag!

/Mindy

3 kommentarer:

Sofie sa...

Grattis!
Hoppas kvällen blir trevlig. :)
Kram!

Revolt sa...

Hittade hit idag och ville bara säga grattis :) Hoppas du får en trevligt födelsedag!

Katarina sa...

Grattis på födelsedagen Minna!