måndag 15 juni 2009

Hej hej igen

Nu bär det av igen, vi packar för fullt här hemma. Denna gången ska jag till Mallorca en vecka och sedan är det en medelhavskryssningsbåt som hämtar upp oss på Mallis som vi ska åka runt med i en vecka. Solsemester och lyxkryssning i två veckor, ja tack :)



Jag är 19 år och fortfarande lika mogen som innan, oroa er inte.. :)

Efter allt shit som hänt nu så är det välbehövligt. Ska bara åka dit och njuta som fan. Glömma bort det tråkiga för en stund. Försöka lappa ihop familjen. Försöka att må mycket bättre. Se det man har. Njuta för stunden.

Jag och mina två (tre med Dexter) bästa vänner. Ni är så fina!

Av allt som hänt under den gångna veckan har jag lärt mig en viktig sak. Jag vill vara i liv. Jag vill vara med er. Jag vill inte försvinna. Jag är grymt ledsen för allt jag ställt till med, jag har inte kunnat rå för det. Nu ska jag hålla mig borta från sådana livshotande medel och vara i liv så mycket jag kan! Med er. Med mig. Vi ska ha det jättebra from now on. Jag gör mitt bästa, och ni gör ert bästa för att få det att fungera!


En runda på dansgolvet med pappa. Kusin vitamin i bakgrunden
Jag uppdaterar förhoppningsvis från Mallis och båten om det finns tillgång till internet där. Vill tillägga en viktig sak. Ni som letar efter en världsbra pojkvän. Ni som vill ha den bästa i världen. Ni får lägga ned letandet. Jag har honom. Och han kommer att stanna hos mig, så ge upp letandet. Ni får börja leta efter den näst bästa pojkvännen i världen istället.... ;) (Ja, jag är ironisk på mina ställen så bli inte kokobell0 av vad jag skrev nu! Martin. I. Love. You.)

Jag och min älskling. Han är bäst. Även om han bits ibland..

/Mindy

2 kommentarer:

Kyckling sa...

Jag älskar dig också. Kommer att sakna dig jätte mycket. Känns redan lite tumt efter jag lämnade dig på flygplatsen.

Ha en underbar resa nu, Vet ju att du kommit fram säkert :)

Kyckling (L) Ål

Malin sa...

Kommer sakna dig! :) Ses när du kommer hem. Många kramar!!