lördag 24 maj 2008

Allt är bra

Tjena.

Sitter på mammas laptop nu, måste invigas med ett blogginlägg. Bloggar sällan från min egen dator, de senaste gångerna ha uppdateringerna skett från pappas dator, därav inga "balla" bilder.

Dagen har hittills ägnats åt jobb i trädgården och snart ska jag på restaurang. Grekiskt blir det idag.

Veckan som gått har varit uppochned, gjort prov, fått tillbaka och lite annat. Har gjort slutprovet i hudvård också, skönt att få det gjort. Det bestod av 45 min ansiktsbehandling + ansiktsmassage, 45 min manikyr och 45 min makeup. Vill ni någon gång ha smakråd eller tips kan jag försöka stå till tjänst!


En sådan här smarrig sallad blir det nog till middag!

Igår blev det shopping till moi och även till en annan viktig person i mitt liv (missförstå inte det där allt för mycket nu :P)

Allt jobbigt som varit nu under våren har sakta men säkert "fadat" iväg och nu kan jag känna att allt verkligen känns bra och okej. Ingenting jag kan komma på är uppe i luften och stör, himlen är härligt turkus/ljusblå och ljumna fläktar sveper förbi och smeker mina kinder.....

Ha en kalaskväll allihopa och glöm inte SCHLAGERN :D Eller ESC som de föredrar att kalla det. Balpeople: Ha det riktigt jäkla kanon ikväll!!

/Mindy

Inga kommentarer: