söndag 18 maj 2008

S-s-sunday

Aaaah. Allt bara snurrar, runt .. runt. Tankar alltså. Vore skönt att stänga av och bara slappna av.

Övningskörde med mamma idag. Gjorde framsteg idag! Bara öva en gång till för säkerhetens skull imorgon och sedan ska vi börja köra på vägar. Små och ganska otrafikerade till en början, förstås. Spännande! :)

I lördags var jag med tre gulliga personer, Jack, Malin & Linn. Jack & jag var i stan för lite shopping. Malin och jag gick en promenad och snackade. En promenad blev det även med Linn :) Sen var jag med Jack igen. Och idag har jag tränat, läst och övningskört :)

Nja, är alldeles upanddown för att skriva nu. mer imorgon! Då ska btw Malin med mig efter skolan för att plugga lite english :)

/Mindy

1 kommentar:

Anonym sa...

Jobbigt att allt känns upp och ner. Du får luta dig mot din nära och kära så de kan ge dig styrka och visa vilket som ska vara upp och vilket som ska vara ner. Hoppas att allt känns bättre snart så det inte snurrar för mycket!!

Kul med körningen!! Säg till när du börjar köra på mer "riktiga" vägar så man kan hålla sig inne då! ;-)... Haha, skoja. Du är säkert superduktig! Kämpa på!

Låter som en bra helg i övrigt (!?). Hur känns det med dina knän nu? Går det bra att promenera?.

Kör hårt med engelskan!