lördag 31 maj 2008

Tihi

Igår ringde Tivoli och ville att jag skulle provjobba imorgon, så 10-15 befinner jag mig förhoppningsvis på Tivoligrillen i kassan och provar på hur det känns att jobba där! Synd att det var just imorgon när det ska bli alla tiders väder, skulle vilja bada ;P Men men, finns fler dagar!

Idag väcktes jag tidigt av min bror o hans vänner, runt åtta, valde att gå upp då för att sedan cykla till gymmet och köra ett pass eftersom jag inte kan imorgon. Var klar lite efter elva så då cyklade jag hem igen och duschade och var klar innan tolv, och hade hela dagen framför mig!

Tiden har spenderats på en solfilt skrivandes på en uppg som ska vara inne på måndag. Har fått lite färg och även blivit så gott som klar med MVG-uppg, bara halva VG-uppg kvar :)

Lite nervös inför imorgon men det ska nog gå galant, nu lät dem mycket trevligare på telefon så jag är inte lika rädd denna gången :P

/Mindy

Ps. Lyssnade på en låt du skrev om i somras. Den är väldigt fin. Eftersom vi inte pratar längre blir det ett meddelande genom bloggen, om du nu läser den ens. Ds.

Inga kommentarer: