tisdag 13 maj 2008

Övningskörning + teori

Ytterliggare saker som tar upp min bloggtid är att jag börjat övningsköra och plugga körkortsteori på fullt tempo. I sommar börjar intensivkursen på körskola och teoriprovet är om exakt sex veckor. Det blir till att köra, köra, köra, plugga, plugga, plugga! Detta är alltså utöver mitt vanliga skolschema som bara bestått av en massa plugg nu i ett par veckor!

Alla nationella prov i matte är över (vi körde ju matte A och matte B parallellt) och nu är nationella i engelska kvar, muntlig + läs/hörsförståelse. Sen är den skiten över. Efter det är det ett stort engelskaprov, historiaprov och dramauppg-inlämning samt svenskainlämning som är kvar. Sen är vi friiiiiia! :D


StressMindy!

Så mycket ni inte vet om som har hänt. Förlåt för att jag är uslare än uslast (hehe) på att uppdatera er! Men som jag skriver, mycket är hela tiden på gång och jag har knappt tid till att andas vissa dagar vilket resulterar i tryck över bröstet osv.. Men det går jag inte in på här!

Ha det kanoners allihopa!

/Mindy

Inga kommentarer: