måndag 21 juli 2008

And the letter came today

Dagen har ägnats åt shopping i stan med en klasskamrat. Hittade två koftor och lite vax. Japp, jag ska alltså testa att vaxa benen för första gången inom kort tid, det kommer bli spännande. Och antagligen mycket smärtfullt.

Kört med mamma också, och handlat. Handlade hem tre DVD, massa tuggummi, halstabletter och en tidning :) Nu har jag att göra - och tugga på imorgon och andra lediga dagar!

Imorgon blir det övning på parkering på förmiddagen, och sen på kvällen ännu mer övningskörning med mami.

Och och och och.... Idag kom brevet med bokning för uppkörningen! Tid och datum är nu bestämt. Iiiiiih! Har redan betalat räkningen från mitt internetkonto också, första räkningen jag betalat själv, hihi. Allt jag kan säga om uppkörningen är att datum och tid förblir hemligt, men det är låååång tid kvar så fråga inte för mycket... Och att Linn och Lucas har uppkörning samma dag också :)

/Mindy

Inga kommentarer: