onsdag 9 juli 2008

Framme

Det gick bra än en gång och nu sitter jag i min kusins lägenhet i Växjö. Dock med huvudvärk och en kurrande mage, inte ätit sen frukost. Eller jo, en banan och godis. Fast inte tillräckligt. Potatisgratäng med fläskfilé väntas, och med nån sparrisgrejs till. Låter smaskigt!

Blir en lugn kväll hemma eftersom hon är lite halvkrasslig. I ärlighetens namn är jag jättetrött och har huvudvärk så jag går inte under för att stanna hemma.

Vi gick på stan där jag hittade en hårmask/inpackning, en tidning med medföljande linne och dvd-film (hrm, ville ha extragrejorna och inte själva tidningen men den ska nog gå att läsas ändå) och till sist köpte jag även mina favotuggummi på apoteket. Hehe.

Nu ska jag vara mer social, ciao! /Mindy

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, var det glamour du köpte? såg att man fick ett linne till ;)

Mindy sa...

hehe japp det var det =)