söndag 13 juli 2008

En resa i mig själv

Fått en massa funderingar och nya tankesätt sen jag åkte. Alla individer är verkligen olika och fungerar olika. Vissa tänker inte alls, vissa tänker jättemycket. Vissa gör bara saker fel utan att inse det själva medans andra knappt vågar yttra ett ord av rädsla att de ska göra fel.

Jag blev VIP på Offshore Race Party 2008, här med min kompis kompis
Jag har insett så mycket. Vet ännu mer hur jag vill och inte vill vara i fortsättningen. Imorgon börjar min avgiftning från allt. Allt godis och choklad (hrm, kommer sakna det!), mina brister (som jag anser) och sådant jag kan påverka. Och vad passar inte bättre än att börja med gym, sen körskola (hör inte hit egentligen, men kan ju utöva min nya trevlighet mot min körlärare), och sen är det grillkväll med vänner, så ska se hur det är att se på saker och ting ur en annan synpunkt. Ska bli trevligt!



Jag & en trevlig STHLM-are på vippen
Nog om detta just nu, blir kanske en utförligare version senare.. Glömde gratta min bästa vän Linn till hennes teoriprov, hon är lika bäst som mig eftersom vi fick lika många rätt! Grattis Linn!

/Mindy

1 kommentar:

Anonym sa...

Lika många rätt som dig = alla rätt? =P =D