söndag 6 juli 2008

Last minute

Hela helgen har verkligen varit last minute, något som jag egentligen inte alls föredrar då jag vill veta vad jag ska ta mig för, men det funkade verkligen denna gången.

I fredags blev vi bjudna till barbeque hos min storebrors flickvän, vars pappa fyllde år. Mycket trevligt och vi stannade långt efter midnatt med filtar omlindade där ute i sommarnatten :) Något trött blev jag dock senare och fick tjata hem mig.

Jag förra sensommaren

Igår badade jag med mamma i poolen, körde till pappas jobb och handlade sedan och hade en trevlig sista middag innan Hannes & Sara begav sig på semester idag. Sen på kvällen drogs planerna in bara sådär så jag blev lite arg, men då bestämde jag med en annan kompis som jag stack in till stan för att träffa. Var framme kvart i tio på kvällen men det gjorde inte så mycket. Vi såg film, snackade och tog en liten stadstur. Vi spelade även Tekken 5, som jag älskar! :D (Fast Soul Calibur är bättre...)

Idag blire restaurang med mami & papi om någon timme och senare på kvällen en promenad med min bästis. Trevlig dag :) Råkade sova hur länge som helst så får passa på att klämma in så mycket som möjligt nu!

/Mindy

Inga kommentarer: