fredag 29 maj 2009

Back home

Nu är jag hemma igen! Det är kallt! Och det blåser! Kom hem igår vid halv fyra på Malmö Airport där vi blev hämtade av Dennis. Åt god tacos, åkte hem, visade alla prylar, gav bort mina gåvor till familjen, packade upp lite, kände tröttheten krypa fram, ville inte sova eftersom mina rum såg ut som riktiga bombnedslag.... Jag orkade inte säga hej igår, men hej på er!

Det har känts lite konstigt att inte kunna uppdatera varje dag. Men nu kan jag! Visst, det kommer att hända hur mycket som helst nu de kommande veckorna (bl.a student, min födelsedag, åka utomlands två veckor igen...) så kanske inte kan uppdatera HELA tiden, men jag kommer att göra mitt absoluta bästa!

Ett smakprov på semesterbilderna, här är en från Hersonissos

Semestern var toppen! Hinner inte skriva mer eftersom jag ska till skolan nu och ha utegympa, burr... Men skriver senare, ska på jakt efter en studentklänning också då jag inte hittade någon i Grekland!

/Mindy

Inga kommentarer: