söndag 3 maj 2009

Jag + känna igen kändisar = falskt

Jahapp, vad är det jag har sysslat med på sistone nu då? Det trodde jag att jag skulle kunna skriva här men det är faktiskt så att det har bara blivit mer och mer under hela tiden så nu har jag alldeles för mycket som vill ut.
Men det är såhär, jag och Linn var på Opera Grillen och där träffade vi på en massa spännande folk. Otroligt att det bara är en vecka sedan! Iaf, så en snubbe var/är intresserad av att ha med mig i hans projekt som frontfigur i en duo. Så jag har spelat in lite, första gången igår.

Anders Tengner + Idoljuryn. Förklaring till bilden längre ned
Vi har sedan hängt med dem någon gång nu, och jag är totalt jätteseg på att känna igen människor. Men vi är tydligen med lite "kändisar", jag trivdes bättre när jag inte visste kan jag säga! Det var på Opera Grillen det började, jag kände inte igen någon, inte ens Timbuktu för sen de sa hans namn när jag stod bredvid. Kan kanske bero på att jag inte kollar in andra så hemskt mycket. Ingen har iaf tagit illa upp vid min och lite Linns fast hon är bra mycket skarpare än jag på det, dåliga kändiskoll.

Det är så mycket som har hänt men en rolig incident var när jag körde Anders Tengners bil påväg till en fest i torsdags. Vi, ett gäng i bilen skulle iväg på fest men vi hittade aldrig, de andra drack och jag var nykter (tur det eftersom jag körde!) virrade omkring runt Malmö. Haha. Iaf, jag kände inte igen honom heller, vilket är lite roligt eftersom han är ganska så välkänd i Sverige. Han var fast jurymedlem i Fame Factory, är chefsredaktör på tidningen Okej, varit rockskribent (är fortfarande kanske), haft egna tvprogram på bl.a ZTV. Iaf, jag har kört hans bil lite var stans och festat med honom två gånger nu. Utan att jag visste vem det var. Men, det spelar ingen roll :) Kanske mest tur. Han ville ha mitt nummer, till framtida projekt.... Vem vet, vem vet?

/Mindy

3 kommentarer:

Linn sa...

Haha, det är så jäkla ball!

Christian sa...

Hmm, nånting känns bekant i den här historien. En nykter chafför som hette Minna, ett gäng väldigt onyktra personer i bilen, en fest som aldrig hittades, en bil som inte ville hitta tillbaka till malmö, en Minna som lackade ur och stannade bilen mitt på landet o gick sin väg..haha...svaga minnesbilder

/Christian

Mindy sa...

Så går det med för mycket sprit i kroppen ;)