måndag 4 maj 2009

....Det kommer mera!

Så började skolan igen, och jag har mått skit hela dagen. Jätteont i hela kroppen, särskilt i halsen och ryggen. Fyfy. Men jag pallrade mig dit, minsann!

Pratade med Malin idag om lite djupare saker, har nog inte berättat så mycket för en vän innan om just det så det känns uppriktigt bra att lätta lite på trycket. Tack för att du finns!

Somnade idag, mitt i allt pluggande eller kanske ska skriva ickepluggande? Jag mår lite dåligt av att inte ventilera mig mer på bloggen så ska verkligen ta mig i kragen där och skapa mig mer tid och ork för detta. Det är ni som läser, kommenterar och ger mig stöd som många gånger får mig att vilja gå upp ur sängen på morgonen. Så ge inte upp mig, mer läsning kommer! :)

Snacka om att jag blev chockad igår, när Anders Tengner ringde mig när han var påväg tillbaks till Sthlm. Han ville snacka lite på vägen sa han, trevligt trevligt! Gillar sådana jordnära personer. Fler sådana, tack!

/Mindy

3 kommentarer:

Linn sa...

Jordnära personer som inte tar sig själva på för stort allvar är alltid härliga :)

Linn sa...

Fint förresten att du ska blogga mer, ser fram emot alla trevliga inlägg :)

Mindy sa...

Jadå, allt för er :)