onsdag 29 april 2009

Besöket på kliniken gick bra!

Idunbesöket gick bra, hade min kära Martin med mig som stöd. Jag ska dit två gånger nästa vecka på kontroll och sådant, sedan en utvärdering. Behandlingen börjar nog till hösten trodde hon. Jahapp, ett steg närmare!

Soooligt idag! Jag älskar solen. Den är fortfarande min bästa vän (förutom Linn & Malin). Har solat lite idag, spelat spel och haft det allmänt trevligt. I måndags var jag på bio med Linn, Micke och Mickes kompis jag tyvärr glömt namnet på. Filmen var riktigt bra! Den heter State of play med skådespelare som Russell Crowe och Ben Affleck, Helen Mirren medverkar också. http://www.stateofplayfilmen.se/ På den länken kan ni kika in den lite mer, den rekommenderas!

Nu! Plugg och läsning :)

/Mindy

1 kommentar:

Malin sa...

Och jag saknar faktiskt dig vännen, jättesvårt när man inte har mobil och kan höra av sig hela tiden ;D