torsdag 8 december 2011

Har slagit in lite julklappar nu. Ska inte göra som förra året tror jag det var då jag samlade ihop alla julklappar och slog in alla vid ett och samma tillfälle. Det tog ca en massa timmar och jag lekte tomtenisse och var uppe på natten och slog in. Det blev både tråkigt och tröttsamt så nu slår jag in så fort något inhandlats!

Aaah jag är trött! Har promenerat ca. 1,5 h idag och det känns i benen kan jag säga! I hungern också, är superhungrig hela tiden känns det som.

Hörseltestet på Othilia gick superbra. Jag gick in till förlossningen av misstag, läste fel på lappen. Kunde varit där, de andra bebisarna testas där. Men jag kom såklart rätt när jag tittade på skylten ;)

BVC-besöket gick toppen också. 58 cm lång har hon nu blivit och väger 5860 g. Bebisar växer fort! För fort. Jag kan till och med se skillnad på henne från vecka till vecka.

Inga kommentarer: