torsdag 1 december 2011

Härligt med december!

Hej!

Kaffet står sådär lagom drickvänligt bredvid mig och jag ler över hur bra allt är. Vilken fin pojkvän jag har, våran underbara dotter, vår lägenhet, min familj. Sådana saker är jag tacksam över.

Jag är även superglad över att jag inte har en sådan panik över min kropp som jag trodde att jag skulle ha. Igår tittade jag mig för första gången i en riktig helkroppsspegel, och det enbart iförd bikini. Så farligt är det inte, jag känner inte att jag skäms. Jag är inte superbekväm, men jag känner att jag skulle kunna gå och bada publikt ändå :)

Bada gjorde vi igår, förresten! Mammas man har köpt ett hus i Höllviken/Kämpinge med inomhuspool i vilken vi badade loss i igår! Jag simmade och gjorde även lite vattengympa, perfekt träning för en rätt så nyförlöst kropp. Det är så härligt att vara i vatten också! 28 grader har vi satt pooltemperaturen på, alldeles lagom :) Poolen på bilden är inte den vi badade i, ska visa senare.

Efteråt badade jag jacuzzi, den har rygg- och axelmassage också, lovely! Ska fota lite där idag, min sambo ville dit och titta på fotboll ikväll samt bada.

/Mindy

Inga kommentarer: