torsdag 8 december 2011

Period or not

Går upp ca. 06:30 varje dag och vaknar 05:45 då klockan ringer för min sambo. Jag är världens sömntuta och lite stolt över att jag kommer upp om dagarna. Ibland blir det dock en lång vilning på några timmar när Othilia sover på dagen. Jag kan nämligen sova mig igenom dagar, det finns inget stopp i mig!

BVC 10:15 och audiologen 13:30. Två härliga promenader alltså! Toppen. Har lite träningsvärk idag! Gjorde liiiite knäböj igår också, det känner jag förmodligen också av.

Undrar om jag är en olyckligt lottad som får tillbaka min mens fort. Vissa får inte mens så länge de ammar och kan vara utan upp mot ett år. Vissa får tillbaka efter 6-8 veckor. Jag vill inte ha mens. Har inte haft det på massor år. Fick däremot några mastodont-blödningar när jag fick små inre blödningar i och med piller jag tog samt i samband med spiral.

Vilket p-medel ska nu användas? Fler bebisar vill jag ha, kanske inte just nu bara.

Inga kommentarer: