fredag 2 december 2011

Tar helg


Packar nu för fullt för att sticka till mammas & Lars hus. Ska bada i poolen ikväll! Wie! Älskar att bada. Sen ska jag göra massa förfiningar av mig själv, bl.a fixa naglar på händer & tår, lägga ansiktsmask, ben- och fotmask osv. Blir superskönt att göra det medans jag ligger och bubblar i jacuzzin. Ja, hur låter inte detta?! Fan vad bra man har det alltså. Älskar Montagne jeunesse's ansiktsmasker som jag håller upp på bilden!

Ska bara hitta bilen också... Det är det svåraste med ikväll, vart min sambo parkerat silverpilen! Han är på företagsfest på Malmö Arena och har det gött, klart vi (jag och Othilia + mamma och Lars) också ska ha det gött då. Vill inte sitta själv i lägenheten en förträfflig kväll som denna!

Tar med kameran igen, och batteriladdaren! Det var ju inget batteri på skitet sist när jag skulle fota! Tur var väl det, jag badade med mascara som gled ner och lade sig snyggt under ögonen vilket min älskling inte talade om. Bara att jag såg sjuk ut som grät svarta tårar, vilka jag trodde försvann i badet. Men icke. En bild finns, men antar att jag ser gör-läskig ut så får se om den åker ut här nångång!

/Mindy

Inga kommentarer: