onsdag 27 januari 2010

Har gjort massa saker ända sen jag vaknade idag. Varit på vinden med saker, tagit ner saker från vinden, tömt min ena hylla och tömt min brors ena hylla och bytat plats på våra saker eftersom jag ska flytta in där. Bytt lakan, spelat tv-spel, handlat, kollat på bil med mamma, ätit sallad ute med mamma. Suttit i bilkö länge, hängt upp tvätt och städat. Nu vill jag inte fortsätta listan, då somnar jag säkert bums med det samma när jag ser hur mycket jag gjort :P

Inte tänkt så mycket idag heller. Imorgon ska jag och mamma begravningsbyrån och lämna pappas kläder han ska ha och lite sånt.

Nu är jag trött känner jag. Och snart dags för kvällsmat, omelett!

1 kommentar:

Katarina sa...

Kikade precis in här och ville bara säga att jag är så ledsen för det som hänt. Jag finns här om du vill prata någon gång. Kramar <3