fredag 29 januari 2010

hejsan!

Igår var det endel som hände - som vanligt. Vi var på begravningsbyrån med pappas favoritsaker och de kläderna han skulle ha samt vigselringen. Sedan åkte mamma och jag till Jysk och jag fick en superfin soffa! Den kommer nästa torsdag. Hur fin som helst med en bred schäslong. Nice! Sedan gick vi in på Plantagen och köpte hem massa nya blommor. Vi gjorde om lite i badrummet, det blev jättefint :)

Senare så fikade vi inne hos en granne, och min morfar och hans Lizzie kom hit från Växjö. De var också med och fikade. På kvällen så blev jag och Martin skidsugna så vi gick upp på vinten och hittade skidor och stavar. Dock behövdes pjäxorna vilket vi inte orkade leta efter. Så då kom vi på att vi kunde leta ute i boden efter mina och Hannes miniskidor/trickskidor. Vi hittade termobyxor och allt möjligt vi kunde ta på oss och stack sedan ut på en skidtur till en lekplats i närheten av mig där det även finns en liten backe. Den kändes läskigt brant med skidorna på sig men det gick ändå! Visserligen gjorde jag mig till en boll och "välte" när det blev läskigt haha!

Sen så spelade jag massor med Super Mario, hihi.

Inga kommentarer: