tisdag 23 december 2008

Bye Skåne, hello Småland!

Idag åker vi då till Växjö för att fira jul där med min morfar och alla hans barn + deras barn osv :) ska bli en skojig jul i år känner jag på mig. Kommer nog kunna uppdatera därifrån nån dag tills vi åker till min farmor, där kommer det inte att gå längre. Kommer hem på lördag och jag längtar jättemycket tills dess! Men först, julafton och allt annat mys som kommer att bli!

Har redan öppnat två julisar, en från mami & papi. Den är tradionell, alltid dagen innan julafton får vi något. Jag brukar få en pyjamas :) I år fick jag en söt med Mimmi Pigg på! Sedan öppnade jag den jag fick av Malin också. Fick en cool neccessär (tror jag) och i den låg det roliga saker! Blev jätteglad, hihi :D

Nu har jag gjort mig iordning och väntar på mamma som kommer med min och min storebrors mat, yummie! Har inte ätit nåt ännu idag, sparat mig. Förresten tar jag med kameran såklart och ska ta en massa bilder nu som jag lägger upp när jag kommit hem!

En sista grej, igår träffade jag Martin efter jag jobbat klart mitt näst sista pass på posten som julnisse. Vi var i pingisrummet och pratade lite. Tycker om honom jättemycket!

Ha en kanonbra dag dan för dopparedan! /Mindy

Inga kommentarer: