onsdag 3 december 2008

IAT-test

En snabbupdate från skolans datorsal, vet nämligen inte om jag hinner uppdatera mer sen idag. Mår inte bra alls. Har haft ont, riktigt ont i halsen sen igårkväll och vaknade inatt och kände att det verkligen gjorde ont. Har ont i örat också :( Tagit tabletter och mucoangin (för halsen) så det känns lite bättre nu men alltifrån bra. Vill inte veta hur det kommer att kännas efter verkningstiden gått ut. Buhuuuu, ska ju börja jobba imorgon så jag kan inte bli sjuk nu! Kul att sitta där och hänga så folk tror att man är lat? Nej!

Idag ska jag få en helkroppspeeling på SPA-terapin samt en ryggmassage. Nice :) Får se hur skönt det blir dock eftersom jag inte mår så bra och är extra känslig. Igår la jag över all min musik på min nya dator förresten, ska bli kul att kunna lägga in låtar på iPoden igen!

Gjorde IAT-test på psykologin, tester om attityder kring t.ex. mörkhyade/ljushyade, överviktiga/smala, homosexuella/heterosexuella osv. Vad jag fick säger jag inte ;) Jag lägger in en länk ifall ni är intresserade av att testa: www.implicit.harvard.edu/implicit/

/Mindy

Inga kommentarer: