torsdag 11 december 2008

Guess what I'm up to!

Gissa vad jag ska göra när jag tagit på mig dessa kläderna? Svaret kommer längre ned!

Nu har jag börjat jobba som ni kanske märker, inga blogginlägg varje dag. Det beror faktiskt att jag inte hinner. Både i måndags och tisdags så var jag hemma i ca. 30-40 min innan jag var tvungen att åka iväg till jobbet. Sen kommer jag hem lite innan tio och då är jag slutkörd och brukar gp och lägga mig rätt snabbt. Igår orkade jag bara inte uppdatera. Och idag är det torsdag = jag är ledig från skolan. Det är superduperskönt. Jag har massa energi idag! Sov inte så länge som jag brukar, gick upp vid nio så jag har hela dagen fram till kl. 18 att göra något. Sen blir det jobb igen. Men idag ska jag göra samma sak som igår och det ska bli superskoj! Man stämplar brev och sorterar. Låter kanske tråkigt för er men när man väl är där och man har skoj folk omkring sig så går tiden jättesnabbt!


Kunde du gissa vad jag ska göra? Kolla bilden nedan:


Helt rätt, jag ska måla! Fortsätta på mitt mästerverk, hehe. Kände hur suget kom när jag såg morgontv till frukosten i mitt täcke, var tvungen att slita mig upp och klä på mig för att måla! Lite dans i vardagsrummet först såklart, min favvolåt kom på radio så var bara tvungen.

Helt kort var jag på Ystad Saltsjöbad i tisdags, på Salt Creek SPA och glassade i deras jacuzzi med en härlig (men äcklig) smoothie som var supernyttig. Innan det åt jag en kycklingsallad och myste med mina klasskompisar. Annars är det inget mer jag hinner ta upp nu, mina penslar och tavla kallar på mig!

/Mindy

Inga kommentarer: