tisdag 2 december 2008

Trött som vanligt

Idag har jag känt mig riktigt seg. Funkade visst bara med en natts dålig sömn, två i rad blev en natt för mycket så idag har jag varit tröttis. Började tidigare idag för förra veckan fotades jag och missade en svenskuppgift vi gjorde på lektionen. Så den fick jag göra idag. Men tyvärr glömde min lärare tiden så fick vänta 25 minuter :( Det kunde varit 25 minuter till i min säng. Snyft.

Blev knasigt idag med det mesta, men jag, Hannes och Kalle var iaf och tränade. Kändes skoj att vara tillbaka, men det är väldigt tråkigt egentligen. Hannes och Kalle tränade mest babbelmusklerna, roligt att killar kan prata så himla mycket :P

Annars har jag städat mitt andra rum samt kopplat in en skärm till min gamla dator med alla bilder och all musik på. Tyvärr fungerar inte ljudet eftersom sladden verkar glappa så kan inte lyssna på musik ändå :( Ska skicka över lite till min nya dator. Hannes fixade så jag kan dela ut all musik till min nya dator, that's good =)

Så ska väl göra det nu ett tag. Ha det fint! /Mindy

Inga kommentarer: