fredag 5 december 2008

Knasigaste drömmen

Jag har nog drömt det mest konstigaste någonsin! Jag drömde att jag var med på en resa utomlands, jag och mina kompisar åkte med ett killgäng till någon sådandär festort. Och där går jag ifrån alla mina kompisar för att gå in i mitt hotellrum och kolla mina rumskompisars kondomförråd (ja, hur sjukt är inte det?!). När jag sitter där, väldigt påverkad av alkohol så kommer då en av killarna in i rummet och undrar vad jag gör. Jag säger att jag bara kollar lite och han säger okej. Efter det börjar han kyssa mig och vi blir helt uppspelta för att ingen ska upptäcka oss. Sedan går vi all the way om man säger så, två gånger! Sen smiter vi ut och hoppas att ingen har märkt något.

Jag hade nämligen pojkvän i drömmen också som var kompis med den jag hade sex med, bästa kompis till och med vilket inte var så smart. När jag såg killen jag haft sex med i sofforna gick vi bara förbi och log. Jag kände mig urdum inför min pojkvän och kände att jag ville explodera. Jag tänkte massa tankar, ingen får upptäcka något och säga något, min kille skulle gjort slut på fläcken och aldrig mer velat se åt mitt håll.

När jag sedan vaknade nästa morgon kollade jag under sängen där killarna hade en sexlista. Där hade killen skrivit upp mig, utan namn såklart, och skrivit att det var underbart. Sen kom massa annat in i drömmen och jag vaknar upp. Men jag somnar snabbt om igen, och då fortsätter drömmen!

Då möter jag killen igen och han viskar att han vill igen. Och så gör vi det igen, utan alkohol i blodet. Han blir helt kär i mig och jag blir det i honom också, trots att jag har pojkvän. När vi är hemma i Sverige igen vill både han och jag att alla tre ska hitta på saker och sova över tillsammans. När min pojkvän inte ser pussas vi eller håller handen under täcket. Heeeeelt wierd dröm alltså. Man känner sig väldigt skyldig efteråt! Trots att det bara var en dröm.

Jag undrar vad en drömtydare hade sagt att det betydde? Eller vill jag det...?

/Mindy

Inga kommentarer: