torsdag 18 december 2008

Glömt min dator!

Hjälp. Jag har glömt bort min dator! Den har legat där, på golvet bredvid min säng men jag har inte tänkt på den, att jag kan starta den, surfa och läsa bloggar samt snacka med folk som jag brukar göra. Allt är lite snurrigt i min värld antar jag.

Vaknade och såg precis ut som om någon hade misshandlat mig. Svälld i hela ansiktet, blåröd färg runt ögonen och på näsan (creepy), hela munnen var snustorr! Tungan hade torkat fast mot några tänder, som också var jättetorra, läpparna vill jag inte tala om. Sedan vaknade jag helt täppt i näsan. Det sitter i fortfarande. Det har gjort ont i ansiktet och känts konstigt. Varit jättetrött, sliten typ har det känts som. Vilat hela dagen men har inte kunnat somna av någon konstig anledning. Hur kan man egentligen vara supertrött så ögonen knappt hålls uppe men inte kunna somna? Jättekonstigt.

Ska åka och jobba om en timme. Det är inte tråkigt där. Om ni nu skulle få för er att tro det. Jag har det trevligt. Även om det är lite slitigt. Nu ska jag använda min tid till något annat. På lovet när jag har mer tid kommer jag uppdatera mycket mer!

/Mindy

Inga kommentarer: