söndag 7 december 2008

Heart

Så har även denna helgen svischat förbi och vi är inne på andra advent och 7 december. Två och en halv vecka kvar tills tomten kommer alltså. Dessa två veckorna kommer att vara fyllda med jobb för min del. Men det blir roligt sen när jag får lönen i januari efter allt julklappsinköpandet! Dessutom så känner jag nästan, men bara nästan, en svag längtan till att åka dit imorgon och jobba igen. För det var rätt så roligt ändå.. Men det har jag inte sagt högt, hehe, nej, för jag har ju bara skrivit det ;P

I helgen har jag varit med Martin och vi har badat ett jättelångt skumbad, sett lite Sthlm live och snackat en massa. Mysig helg och jag känner att jag är helnöjd.

Me heart you

Något jag inte är nöjd över är att jag har blivit avstängd ifrån Gladiatus! Det är pga multiusing stod det och det är för att jag och Martin loggat in och spelat från samma datorer. Men hallå? Om man har syskon så spelar man kanske också från samma dator? Nej, detta var verkligen jättedumt. Besviken på dem!

Besviken var även min lärare på mitt jobbiga arbete jag gjorde till förra veckan, jämförelsen av två olika religioner. Så det har jag fyllt på idag och gjort lite mer på. Jag hoppas att han blir mer nöjd nu.

Ska se lite GG nu, efter det kanske det händer att jag tar en promenad eller målar lite på en tavla. Vet inte vad jag ska göra av min tid nu när jag inte kan spela längre :(

/Mindy

Inga kommentarer: