måndag 1 december 2008

Sårry

Ska börja uppdatera bättre, pråmiz!

Idag har det varit supermycket. Sov inte så mycket inatt så när jag kom hem efter skolan var all min jättebraiga energi slut och jag slocknade i nån timme. Inte bra. För imorgon är det inlämning av religion B och arbetsmiljö & hälsa. Två olika arbeten alltså. Så har suttit med det till kvart i elva, bra Mindy, bra!

Annars idag har jag var hos syon och fått bra besked och känner att jag mår väldigt bra nu. Ätit gott idag också, ingen riktig middag utan bara barnlighetsätning av kakor och godis och glass ;P Varit duktig massa nu så idag när jag behövde plugga behövdes extra energi. Det tar iofs inte bort att man inte ska äta middag. Men men. Skärpning imorgon.

Ooh, känner mig, alldeles helt glad nu =) Ska fortsätta mitt spel och sedan nanna.
Puss på er /Mindy

Inga kommentarer: