lördag 29 november 2008

Dålig uppdatering

Riktigt dålig uppdatering av mig denna veckan men det har varit lite känslostormar och jobbiga tankar som infunnit sig i min trötta kropp. Mår bättre nu, något seg och ja, lite ledsen. Varför vet jag inte. Känner mig rätt ensam.

Har varit med Martin nästan varje dag denna veckan. Rätt lustigt hur lite vi har gjort under all tid, men jag har ändå inte "dött" sådär som jag kan göra om inget händer. Skönt att det kan vara så. Han spelar samma spel som mig så vi har nördat oss endel med det. Och ni som undrar om det går att spendera så mycket tid med någon i sträck så går det bra. Tror det handlar om att man är på samma nivå eller hur jag ska förklara det. Känns som det klickar på något sätt. Även om vi har mycket olika åsikter och värderingar om saker och ting finns det mycket vi delar också. Precis som det ska vara. Och jo. Jag blev rätt tjurig ett tag kl. halv fem imorse när blötdjuret ville bada skumbad eftersom vi sovit jättekonstigt och han var pigg och ville va för sig själv. För vet ni hur HÖGT det låter när man spolar i vatten i ett badkar när man försöker sova och har sådär superbra hörsel? Lägg på lite dålig energi och ihopsamlad surighet på det och POFF, en sur Mindy sådär i gryningen. Men såklart var det inget serious :) Vet inte varför jag delar med mig så mycket om det till er, men ja, det gjorde jag nu iallafall.

Ska försöka plugga lite. Eller inte. Eller jo.

/Mindy

Inga kommentarer: