måndag 6 april 2009

Festbilder / cellgiftsbehandling

Här kommer bilderna som jag utlovade igår. De är kraftigt urvalda då fotografen (hrm it must have been me) inte tog så värst fina foton....



Sid, Shawn & en tjej

Martin & jag

Erik

En tvingad Hanne fick ställa upp på en bild innan hon gick

Till något mindre festligt så ska jag imorgon följa med min pappa till sjukhuset och vara med när han får cellgifter. Det är min första gång jag är med och det beräknas ta ca. tre timmar, efter det ska vi äta lunch ute. Pappa frågade mig ett antal gånger och det känns verkligen som att det betyder något att jag följer med så det känns som att jag inte behöver reflektera det ens. I'm going with him! Ska visa mig stark, även om det är jobbigt.

/Mindy

1 kommentar:

Hannemari sa...

asså... jag kräver upprättelse jag är SKITfull på den bilden... fy fan asså... hahaha