måndag 20 april 2009

Sovis

Varit grymt trött hela dagen vilket resulterade i en liten powernap.... På exakt 2,5 h! Jag vill nästan gråta, somnade 18:45 och vaknade 21:15. Det är inte lyckat när man har skola dagen efter! Och ingenting har jag fått gjort. Blääää.

Idag har jag tagit ett steg, jag berättade för klassen att jag har problem på sätt och vis eftersom jag tar antidepressiva. Jag vågade säga det och sa det och berättade lite om hur det har hjälpt mig ur skiten. Även om ena benet sitter kvar i skiten så är jag på väg mot bättre tider.

Fast. Är jag det? Nu är det bestämt, ingen bal, ingen "balfest", ingenting. På studentdagen får vi inte ens ta med någon när vi senare ska ut. Är det ens lönt att ta studenten när vi inte får allt det där roliga runt omkring? Jag blir så ledsen!

/Mindy

1 kommentar:

Mindy sa...

Nej det blir ingenting alls :( Buhuuuuu