måndag 6 april 2009

Yesterday & today in short

Söndagen var lite tjafsig för min del, var ur balans kan man säga. Spelade basket i Strandhem med Malin, Erik, Duffe, Martin & Chris. Det var rätt skojigt, det kalla vädret tog ned humöret lite plus att det inte var på topp i början av tiden där nere.

Sedan såg vi American Dreamz hemma hos mig, jag och Martin alltså. Jag somnade tyvärr så jag såg klart den idag och den var rätt speciell. Ganska bra.

Idag har jag jobbat på pappas jobb, som nu heter DJo om jag inte missuppfattade det, de byter namn ständigt så svårt att hänga med i svängarna... Jag sysslade med arkivering idag och hade eget kontor. Det var faktiskt en härlig dag! Lunch åt vi på Entré, jag åt från Meze Lounge och tog en Merrekeshkyckling som var god. Ska inte säga för mycket om den..., ni får fråga om ni vill ha smakråd!

På väg ut visade jag min framtida (förhoppningsvis) bal/fest-klänning. Pappas gillade den och han sa att jag skulle köpa innan den var slutsåld så på onsdag bär det av!

/Mindy

Inga kommentarer: