tisdag 21 april 2009

Tvivelfaktorer bort

Få mig inte att tvivla på saker jag redan känner att jag vet. Putta mig inte ur balans när jag tror att jag är på rätt väg. Alla dessa tvivelfaktorer måste bort. Jag är mycket ledsen att jag har behövt säga "so long" till några av mina bekanta/kompisar. Men jag måste fokusera på att bli hel. Då behöver jag mina egna uppfattningar och tolkningar, inte det ni lägger på mig utan att jag haft något val. Jag måste få läka mig själv genom mig själv och då måste jag få kunna lita på att det jag vet är sant, just nu är jag lättpåverkad, låt bli att utnyttja det....

Dessa två dagar som har gått har känts som jag vet inte vad. Jag är en vaken sovande jag. Jag kan somna när som helst, hur som helst, hur länge som helst. Idag har jag sovit tre gånger sen jag vaknade runt nio på morgonen. Så hemskt det känns att inte orka göra någonting, inte ens sådant som är roligt.

Väck mig
/Mindy

Inga kommentarer: