söndag 5 april 2009

Problem med att sova

Sömnsvårigheter är absolut inget roligt. Särskilt inte dagen efter fest och när ens lilla godbit ligger och nannar för fullt och är i princip onåbar. Jag som alltid har sovit som en liten prinsessa på ärten i hela mitt liv har för första gången fått en period då jag har fått känna på hur det är att inte kunna sova utan att känna den där jäkla lilla ärten någon gång i veckan.

Det var verkligen urkul igår! Så sköna kompisar jag har :) Man skulle kunna göra en hel lista på vilka bra egenskaper de har. De som var mest framträdande igår var, jag börjar ytligt, söööööööta! Så himla superdupersöta ni är. Riktigt eyecandy. Sedan så är ni roliga, spontana, festliga och sköna människor. Det finns ca. miljoner bra saker till att skriva men vi nöjer oss med detta så länge... :) Alla är förresten söta förutom du/ni som drack upp mitt vin. Vi är inte på kindergarden längre, väx upp och köp eget.

Jaha, mulet idag. Jag som är på stekarhumör! Sol sol sol! Jaja. Det går nog att överleva en söndag utan sol också. Tv finns ju. Och massor av godis vi köpte igår. Men mums! Bilder sen igår kommer senare, håll ut!

/Mindy

1 kommentar:

Linn sa...

Hihi, du är så söt själv! Det du skriver värmer i hjärtat, tack! Håller med om solen, vart tog den vägen? Men som skrivet finns det TV och mycket annat mysigt att ägna sig åt :) Ha världens bästa dag!