onsdag 1 april 2009

Grillad

Hi hi hi.. Ikväll har jag varit på tv-inspelningen av Grillad som hålls av Thomas Järvheden. Tyvärr är programmet sågat vilket är synd då det var väldigt underhållande. Namnen jag kommer ihåg på gästerna var hedersgästen Glenn Hysén, Tore Kullgren från FCZ, Åke Unger, Måns Möller, Mårten Andersson, Peter Wahlbeck, Walle någonting som jag har glömt efternamnet på och en kvinnlig komiker jag heller inte minns namnet på.

Kramad

Vi, alltså jag Linn, Lukas och Jesper satt som tvpublik. Det var skojigt, tack för biljetten Linn!

Efter programmet när vi stod och väntade så såg vi komikerna komma ut en efter en ur dörren... Jag tänkte "jag måste krama Måns och säga att han är bra!", jag sa det högt och det blev en utmaning. Alla lovade att gå fram om jag gjorde det. Vi väntade en stund och sedan kom han, då gick jag fram och sa att han var grym, han sa tack och ville ta mig i handen men då sa jag "nej en kram" och så kramades vi. Jag vet, ooooooooh vad coolt. Men för lilla mig var det faktiskt det... :)

/Mindy

3 kommentarer:

Linn sa...

Det var riktigt coolt gjort :) Välidgt modigt, är glad att du gjorde det annars hade ju inte jag heller fått någon kram ;)

Malin W sa...

Mycket modigt gjort! Synd att Björn inte var där, för jag hade ju önskat ett foto på honom ;D

Mindy sa...

Hihi =) Jag hade inte vågat krama Björn! Faktiskt.. Men jag hade tagit ett foto åt dig :)