torsdag 23 april 2009

Klaaaaaaaaaaaaaaaaaar

Jag har gjort klart mitt projektarbete, skrivit mitt PM till Nationella i Svenska B och gjort klart mitt psykologiarbete. Jag är alldeles, alldeles virrig av allt jag har gjort idag. Fyyyyyy tuuuusaaaan vad jag har uträttat jobbiga saker idag.

Har gått en promenad med Linn också, jag gick en runda igår också så jag har iaf gått två långa promenader denna veckan, alltid något! Sedan har jag solat i det fina vädret också.

Nu ska jag ta itu med nästa arbete/arbeten som ska vara klara i maj någon gång. Jag har nämligen tänkt att jag ska göra klart ALLA inlämningsarbeten denna och nästa vecka så att jag kan pusta ut sen och njuta av att gå sista året och snart ta studenten. Då är det bara de tre återstående proven som är kvar. Men prov är prov, de går över den dagen man gör dem. Arbeten kan man göra klart i förväg så man slipper att ha det i huvudet hela tiden.

Nu kallar duschen!

/Mindy

Inga kommentarer: