tisdag 28 april 2009

I've got a little secret

Jag spricker när som helst! Jag vill bara berätta om i lördags och hur det har artat sig nu under dessa dagarna, men jag känner att det inte går! Måste hålla det inom mig lite till, tills jag vet om det blir av eller ej. Har lovat mig själv att inte bli sådär överglad som jag blivit innan av liknande händelser. T.ex. när modellagaenturen Mikas scoutade mig och jag började drömma om mitt framtida modelliv. Det hela slutade med att jag bodde för långt bort från agenturen så att det hade blivit svårt med alla resor samt att de sökte någon som var yngre än jag. Jag var redan för gammal.

Nu handlar det inte om ålder eller reseavstånd. Det kommer antagligen bli hur skojigt som helst!

Skönt med lite sådant här glatt, för imorgon ska jag till ätstörningskliniken, IDUN, och på torsdag ska jag till min psykiater på INM. Men fokus på det fina vädret och var glad, jag kan klara det!

/Mindy

1 kommentar:

Malin sa...

Hmr... nyfiken! :P