tisdag 11 november 2008

Baah

Baah. Vet inte varför men allt känns så baah.

Jag är trött på alla ideal med hur man ska se ut, äta, träna, ha på sig, jobba med osv. De finns överallt och jag påverkas jättemycket. Jag vill inte sitta och tänka på hur mycket jag rör mig, äter eller om jag kommer att jobba med något som anses fint i andras ögon. Jag vill bara vara jag och försöka släpp allt sådant. Det är ju så himla trist.

Iaf så gjorde jag lite abslide och utfall. Har träningsvärk sedan innan i magen, benen och gumpen så det kändes rätt mycket. Skrev tillochmed en och en halv handskrivna sidor på mitt Jungfru Maria arbete. Det är inte likt mig att börja så tidigt. Ska kanske läsa lite projekt och företagande som jag har prov i på fredag. Om jag hittar boken vill säga. Och det kommer jag nog tyvärr inte att göra.

Sedan är jag besviken på människor som säger taskiga saker om andra människor. Särskilt om dem inte känner personen. Och folk måste säga emot! Jag hade aldrig godtagit att någon smutskastat mina vänner. Hell no.

/Mindy

Inga kommentarer: