tisdag 11 november 2008

Snabbis

Snabbgenomgång:
I fredags träffade jag Danne och vi pratade genom hela kvällen och såg Johan Glans som var mycket rolig. Efter det åkte jag till Svedala för att tillbringa natten där. När jag vaknat och gjort mig iordning för hemfärd hämtade jag mamma och pappa hemma för en shoppingtur på Mobilia. Där hittade jag tre klänningar, två jättekorta som får agera över ett par jeans och en annan. Strumpbyxor och smink köpte jag också, samt en fars dag present till pappsen.

På lördag kväll hade Martin 20-årskalas och det var mycket skojigt. Deras familjevänner och hans vänner är trevliga människor så det känns skönt.

I söndags åkte jag hem från Svedala igen och gick en promenad med Linn, pluggade och var allmänt trött.

Igår började skolveckan igen med prov i religion som gick bra och sen hade vi film på samhälle som jag somnade gott till. Bussjäkeln kom 25 min sent så fick stå och vänta på den och bli arg. Sedan åt jag laxsoppa, eller åt snarare bara laxen och hällde ut soppan för jag hann inte mer än så innan jag skuttade in i duschen innan jag skulle till Martin för att sova över där. Vi spelade tv-spel och det var mycket skojigt.

Idag missade jag bussen på Södervärn och fick vänta 22 minuter och blev duktigt arg på det också. I skolan hade vi bara en lektion som för min del bara blev 45 min lång eftersom jag kom försent. Jättebra dag. Verkligen. Kom hem och somnade. Vaknade och kände att hela världen känns konstig. Hatar denna dagen!

/Mindy

Inga kommentarer: